Davant aquest fet, Jippy ha decidit llançar una campanya europea per fomentar el sexe segur entre els joves i que posar-se el condó “torni a ser una pràctica habitual”. Jippy distribuirà preservatius a preu de cost (10 cèntims) per tal que els joves no tinguin excusa per protegir-se. Es vendran a centres per a joves, escoles, supermercats, farmàcies i màquines expenedores i, a més, també es poden adquirir a través d’Internet.
A banda de conscienciar els joves sobre la importància de mantenir relacions sexuals segures, amb aquesta campanya Jippy vol demostrar que és possible vendre preservatius més barats. Vol donar, així, un toc d’atenció als governs perquè engeguin campanyes i iniciatives per facilitar l’accés als adolescent a aquest producte.
La investigació demostra que el número de casos de SIDA i enfermedades venèries (EV) a Europa segueix augmentant, quelcom alarmant pel Comitè Europeu. Un 10% de les 25.000 persones que anualment s´infecten de VIH a Europa Central i Occidental tenen edats compreses entre els 15 i els 24 anys, i un 35% són dones.
Pel mercat europeu, Jippy ha disenyat un lloc web especial a Internet, en anglès, alemà, francès,castellà i turc, on les persones poden sol.licitar condons a baix preu. Després, són subministrats a través d´un operador especial a tot el continent.
Jippy està fundada per persones que treballen amb joves i mares d´adolescents que experimentaren per si mateixos que els alts preus dels condons poden portar a pràctiques sexuals arriscades, SIDA o EV. Fabricant i distribuint els seus propis condons certificats per la UE, Jippy demostra que els preus poden reduir-se molt a Europa i en tot el món.
- WEB Jippy
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada